Over GR

Mag ik mij even voorstellen?

Mijn naam is Ger Ruefli. Na mijn studie aan de Pedagogische Academie tot onderwijzer én de opleiding tot leraar Lichamelijke Opvoeding ben ik eerst vier jaar als leraar werkzaam geweest, waarna ik de overstap naar het bedrijfsleven heb gemaakt. Ik heb verschillende managementfuncties bekleed op het gebied van kwaliteitsborging en projectmanagement. Na verloop van tijd kreeg ik de kans een carrière-switch te maken en Manager Personeelszaken te worden. Die kans heb ik gegrepen en na verloop van tijd vond ik het noodzakelijk om me ook in dit vakgebied te verdiepen. Ik heb opnieuw de studieboeken opgepakt en heb de Hbo-opleiding Personeel & Arbeid met succes afgerond. Waarna ik ruim twaalf jaar als manager personeel & organisatie gewerkt heb bij diverse productie- en bouwgerelateerde bedrijven in Nederland en België.

Na verloop van tijd wilde ik mijn kennis en ervaring breder inzetten. Daarom heb ik in 2010 GR Personeelsmanagement opgericht, om ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf te ondersteunen met hun personeelsmanagement en ook hen de mogelijkheid te bieden hun personeelsbeleid naar een hoger plan te tillen. Mijn klanten waarderen mijn eerlijke en directe aanpak. Doordat ik ook de taal van de werknemer spreek, kan ik het personeelsbeleid van mijn klanten beter afstemmen op hun specifieke situatie. Dat zorgt voor tevreden en betrokken medewerkers, die gemotiveerder en productiever zijn. Ik werk samen met collega-ondernemers met aanvullende expertises. Dankzij deze samenwerking kan ik mijn dienstverlening nog beter op uw vraag afstemmen en worden uw belangen nog beter behartigd.

Wilt u meer weten? Graag vertel ik u in een persoonlijk gesprek meer over mijn dienstverlening. Neem voor een afspraak gerust contact op via het contactformulier of via de telefoon.

Met vriendelijke groet,

Ger Ruefli